ساخت پاورپوینت دفاع پایان نامه رشته دامپزشکی

ساخت پاورپوینت دفاع پایان نامه رشته دامپزشکی

ساخت پاورپوینت دفاع پایان نامه رشته دامپزشکی

ساخت پاورپوینت دفاع پایان نامه رشته دامپزشکی

یک پاسخ

  1. سلام
    علم دامپزشکی تخصص پزشکی است که به پیشگیری، کنترل، تشخیص و درمان بیماری‌های مؤثر بر سلامت حیوانات اهلی و وحشی و پیشگیری از انتقال بیماری‌های حیوانی به افراد می‌پردازد. دامپزشکان با نظارت و حفظ سلامت حیوانات تولید کننده غذا، تامین غذای ایمن را برای مردم تضمین می کنند.
    دامپزشکی کمک های مهمی به سلامت حیوانات و انسان ها کرده است. واکسن‌های ایمن و مؤثر برای پیشگیری از بسیاری از بیماری‌های حیوانات خانگی ساخته شده‌اند.
    چالش بزرگ دامپزشکی توجه کافی به تنوع گونه های جانوری است. دامپزشکان به نیازهای بهداشتی حیوانات اهلی از جمله گربه، سگ، مرغ، اسب، گاو، گوسفند، خوک و بز رسیدگی می کنند. حیات وحش؛ حیوانات باغ وحش ؛ پرندگان خانگی؛ و ماهی زینتی. درمان این گونه از حیوانات اهلی و وحشی به دانش و مهارت خاصی نیاز دارد.
    آموزش حرفه ای دامپزشکان معمولاً به دو مرحله تقسیم می شود. مرحله اول یا علوم پایه شامل مطالعه کلاسی و کار آزمایشگاهی در علوم پیش بالینی، از جمله زمینه های آناتومی ، فیزیولوژی، آسیب شناسی ، فارماکولوژی ، سم شناسی است، تغذیه، میکروبیولوژی و بهداشت عمومی. فاز دوم بر روی علوم بالینی متمرکز است و شامل مطالعه کلاسی بیماری های عفونی و غیر عفونی، آسیب شناسی تشخیصی و بالینی، زنان و زایمان ، رادیولوژی ، بیهوشی ، جراحی و مدیریت عمل و تجربه عملی بالینی در بیمارستان آموزشی دامپزشکی دانشکده است. تجربه بالینی به دانشجویان این فرصت را می دهد تا حیوانات بیمار را درمان کنند، عمل جراحی انجام دهند و با صاحبان حیوانات ارتباط برقرار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *