این پاورپوینت دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد نقش حسابرسی داخلی در کشف تخلفات گزارش های مالی دستگاه های دولتی در 45 اسلاید حرفه ای تهیه شده است و موارد زیر در آن بررسی شده است.

مطالعه حاضر به دنبال بررسی این موضوع است که حسابرسی داخلی چه تاثیری بار شناسایی تخلفات گزارش های مالی در دستگاه های دولتی ایران دارد.

حسابرسی داخلی در واقع ابزار اولیه کشف و اصلاح تخلفات در گزارش های مالی سازمان هاست . اگر چه مطالعات بسیاری در زمینه ی موضوع حاضر انجام شده است و بسیاری از محققان به تاثیر حسابرسی داخلی بر کاهش تخلف های موجود در گزارش های مالی اذعان داشته اند.

موضوعات مختلفی مرتبط با حسابرسای داخلای ارزیابی شده اند و با توجه به بررسی های موجود ، چالش هایی نیز به وجود آمده اند از جمله اینکه آیا حسابرسان داخلی دارای نقش مشاوره ای در سازمان می باشند و برای مدیران مالی نظریه پردازی می کنند و یا برای مشکالت مالی و تخلف های موجود در گزارش های مالی ، راه حل ارائه می کنند.

حسابرسی داخلی به عنوان حرفه ای برای کمک به سازمان ها در انجام کار به شکل اصولی مطرح شده وبدین ترتیب حسابرسی داخلی به سرعت مورد پویش و حمایت مدیران شرکت ها در سراسر جهان قرار گرفت.

ساخت پاورپوینت دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد نقش حسابرسی داخلی در کشف تخلفات گزارش های مالی دستگاه های دولتی

9 پاسخ

  1. با سلام و خسته نباشید
    ساختن پاورپوینت با موضوعات حسابداری به علت داشتن انواع شکل و نشان دادن نمودارها مقداری مشکل است و هرکسی نمی تواند آن را انجام دهد ولی با نماد و شکل هایی که گذاشتید نشان دادید در ساخت پاورپوینت مهارت بالایی دارید.

  2. با سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه خوب آوا پروژه :ساختن پاور پوینت در زمینه نقش حسابرسی داخلی در زمینه کشف تخلفات گزارش های مالی دستگاههای دولتی بسیار حائز اهمیت بوده و میتواند دستاوردهای خوبی را به همراه داشته باشد.
    من به نظرم میتوان از این موضوع در پایان نامه های خیلی از ارشد استفاده کرد .

  3. باسلام؛ طراحی و ساخت پاورپوینت دررابطه با موضوع مذبور علاوه بر اینکه در پاورپوینت میشود دررابطه با موضوع اشکال و نمودار ویدیو عکس لینک های اختصاصی مربوط به گزارشهای ثبت شده سازمانی را رسم کرد و بهتر و حرفه ایی تر نشان داد موضوع خود به تنهایی موضوعی مهم و قابل توجه هست که درسته دراین رابطه مقاله های بسیاری نوشته شده اند اما هرچقدر مطالب بروزتر و سوژه های جدیدتر توی مقاله های ثبت بشه مسلما اطلاعات بالا می رود واینکه زیر ذره بین بردن چنین موضوعاتی اگر مورد توجه اشخاص مهم جامعه قرار بگیرند قطعا مثمر ثمر واقع شده و درجهت اصلاح بسیاری از مشکلات کشور کمک خواهد کرد.

  4. به نظر بنده هم خوب و عالی هستش و هم خیلی دشوار هستش به خاطر طراحی شکل و نمودارهایی که داره و کار هرکسی نیست باید مهارت و تخصص ویژه و بالایی داشته باشید برای این کار
    ممنون از تایپ آوا که این کار رو راحت تر کردن

  5. به نظر بنده ساخت پاور پوینت در رشته های معماری و حسابرسی به دلیل داشتن نقشه و اعداد رو ارقام زیاد کار دشواری میباشد.

  6. از دیدگاه من ساخت پاورپوینت در زمینه حسابرسی داخلی نیازمند آشنایی کامل و تسلط کافی بر موضوع و چالش های موجود هست.
    از شکل های موجود در این مطالعه و پست مشخص است که ریزترین جزئیات مرتبط با حسابرسی و نقش آن بر تخلفات دستگاه ها در قالب نمودارها و گراف ها و جداول مناسب و زیبا به تصویر درآمده و موفقیت در ارائه یک دفاع خوب را تضمین میکند.
    خسته نباشید به تیم پرتلاش و حرفه ای آوا تایپ.

  7. سلام
    حسابرسی که حسابرسی را طبق استانداردهای حرفه ای انجام می دهد، مسئول کسب اطمینان معقول از عاری بودن صورت های مالی است.
    به زبان ساده، اگر مدیریت و حاکمیت کنترل‌های داخلی قوی داشته باشند و حسابرس خارجی آن کنترل‌ها را سالانه آزمایش کند، یک محیط کنترل داخلی قوی ایجاد می‌کند که از تقلب جلوگیری می‌نماید.

  8. با عرض سلام و خسته نباشید
    کسی که میخواد این کار رو برعهده بگیره باید تسلط کامل به موضوع پایان نامه داشته باشه تا بتونه خدمت خوبی رو در اختیار دیگران قرار دهد تا اون شخصی که این سفارش رو داشته دچار مشکل نشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *