ساخت پاورپوینت حرفه ای در 35 اسلاید مقطع کارشناسی ارشد جهت تغییر در رفتار قیر و بهینه سازی آن

– به منظور ارزیابی اثر آمیخته مورد مطالعه و مقایسه آن پلیمر و قیر شاهد، نمونه های قیری اصلاح شده تحت آزمایش های تیر خمشی چهار نقطه، خستگی کشش غیر مستقیم و خرش دینامیکی قرار می گیرد.

– این پلیمر یکی از محصولات تولید شده در پالایشگاه های کشورمان بوده برای اضافه شدن و اختلاط به قیر خالص نیاز به عملیات خاص و پیچیده ای ( از قبیل خردایش، پودر کردن و…) ندارد و به آسانی با قیر ترکیب می شود.

– از جمله این اصلاح کننده های ارزان، قیمت و موثر پلیمر پلی بوتادین رابر است. با توجه به زنجیره های پلیمری بودتاین و رابر به نظر می رسد می تواند عملکرد مناسبی در افزایش کیفیت قیر در بحث کاهش ترک های خستگی داشته باشد

– قیرهای اصلاح شده با پلیمر به منظور افزایش عملکرد، استحکام و دوام و همچنین افزایش چسبندگی مصالح سنگدانه آسفالتی به قیر تولید می شوند. در واقع پلیمرهای مصرفی در قیر خود باعث افزایش استحکام قیر و بهبود چسبندگی قیر به استخوان بندی سنگدانه ای می شوند.

– ترک در روسازی از مهم ترین مدهای خرابی و از اصلی ترین عوامل در کاهش سطح خدمت دهی روسازی استراه های سرمایه ملی هر کشوری محسوب می شوند و سالانه بخش عظیمی از بودجه های عمرانی کشور صرف ترمیم، نگهداری و بهسازی روسازی های تخریب شده می شود

ساخت پاورپوینت دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد تحلیل رفتار خستگی قیر با افزودنی پلی بوتادین رابر ضایعاتی در دمای میانی

یک پاسخ

  1. انجام پایان‌نامه نه فقط آخرین مرحله هر مقاطعی است، بلکه نشان‌دهنده تبحر دانشجو در انجام فعالیت‌های پژوهشی و نمایانگر بار علمی اوست. بر این موضوع باید تأکید زیادی انجام داد و گروه آوا پاورپوینت، این مسئله را به نحو احسن انجام می‌پذیرد. همچنین نیازمند یک ارائه کامل یا مختصر (مبنا بر زمان) است که نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن مطالب پاورپوینت می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *