سفارش ساخت پاورپوینت مقاله ای تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد با عنوان مذهب و برند اسلامی
- علاقه به درک ارتباط بین اسلام و مصرف و فعالیتهای بازاریابی در سالهای اخیر افزایش یافته است ، این علاقه در مواردی از قبیل ایجاد مجلات تخصصی ، افزایش تعداد مقالات تحقیقاتی چاپ شده ، تشکیل سازمانهای مرتبط و کارگاهای آموزشی و همچنین تهیه
گزارشهای تخصصی مشاوره ای قابل مشاهده است.
افزایش توجه به مسلمانان به عنوان مصرف کننده محصولات می تواند به قدرت خرید بالای آنها نیز مربوط باشد . این قدرت توسط مسلمانان طبقه متوسط که در اقصی نقاط جهان پراکنده هستند قابل شناسایی و بهره برداری است.
به نظر می رسد تغییر مشخصات جمعیت شناختی و قدرت خرید مشتریان مسلمان و موفقیت کار آفرینان مسلمان به سمت تبدیل بازاریابی اسلامی به یک موضوع مهم فکری و مدیریتی گام بر می دارد
پاورپوینت تعریف برندسازی اسلامی
برندسازی (branding )اسلامی یک حقیقت است و نه یک افسانه. زیرا بازارهای مهمی وجود دارند که محصولات، خدمات، برندها و ارتباطاتی را می خواهند که مطابق با شریعت باشند یا نشان می دهند که آنها اصول و ارزش های اسلامی را درک می کنند و خود را آماده می کنند تا با شریعت دوستانه رفتار کنند.
مسلمانان جهان مواظب آنچه “حلال” در مقابل “حرام” است، هستند، بنابراین تقاضای مهمی برای حلال یا محصوالت و خدمات مطابق با شریعت وجوددارد. ساخت پاورپوینت پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد با عنوان بررسی تاثیر عدم امنیت روانی بر عملکرد تیم های کاری سازمان (مورد مطالعه : بیمارستان های دولتی تهران)
جمعیت مسلمانان جهان
جمعیت مسلمانان حدود ۲۳ درصد جمعیت جهان را تشکیل می دهد. و از این رو یک بازار مهم محسوب می شود. در حالی که رفتار این بازار عظیم مشابه نیست، بلکه مقید به ارزش های خاصی هستند که در بین همه مسلمانان مشترک است.
تفاوت اصلی بین اسلام و مذاهب دیگر این است که، عمل اسلام بر همه ی مسلمانان کم و بیش بر یک اصل روزمره تأثیر می گذارد و این یعنی این که صاحبان برند و بازاریاب هایی که مایلند تا جای پای نیرومندی در یک بازار با ۵۷/۱ بیلیون جمعیت به دست آورند، باید نیازهایشان را برآورده نمایند
و در اسلام ، این به معنای ارزش ها، اصول و اعمال اسلامی است.
این حقیقت غیر قابل تردید این پرسش را پیش می آورد که، چه اطلاعاتی برای کمک به بازاریاب ها در درک بازارهای اسلامی موجود است، زیرا همه ی مسلمانان به صورت یک گروه مشابه رفتار نمی کنند و بازارهای اسلامی وجود دارند که اندازه و رفتار متفاوتی دارند.