پاورپوینت دفاع کارشناسی ارشد با عنوان بررسی تاثیر عدم امنیت روانی بر عملکرد تیم های کاری سازمان(مورد مطالعه: بیمارستان های دولتی تهران) در 47 اسلاید حرفه ای ساخته شده است.

در چند دهه اخیر، عوامل روانی کارکنان، مورد توجه بیشتری قرار گرفته است چون از عوامل اثرگذار بر عملکرد کارکنان و در نتیجه بر کارائی و اثربخشی سازمان ، عوامل روانی است. سلامت روانی کارکنانِ سازمان در ایجاد فضای سالم برای تحقق عملکردهای مطلوب به عنوان یکی از عوامل مهم مورد تحقیق قرار گرفته است. چرا که امنیت روانی کارکنان نقش اساسی در بهبود عملکرد نه تنها سازمان بلکه کل فرایندهای تیمی دارد.

به عبارتی در صورتی که سازمان ها از کارکنانی برخوردارباشند که درارای امنیت روانی مطلوب باشند می‌توان امیدوار به ارتقا وضعیت عملکرد گروه ها و تیم های سازمان بود که خود منجر به رشد و توسعه بهره وری سازمان می‌گردد.

سازه هایی نظیر پیشرفت کاری ، ابهام نقش ، تعارض نقش ، فشار کاری ،عملکرد تیمی،مسئولیت و اختیار، نام برد.
چالش و مسله ای که باعث انتخاب موضوع محقق گردیده است آن است که ، بر اساس مشاهدات محقق ، اذعان مدیران و گزارش های ارزیابی عملکرد و خود ارزیابی از واحدها به نظر میرسد نارسایی هایی پیرامون توجه به عملکرد تیمی در سازمان وجود داردو عملکردتیمی در آن سازمان در شرایط مطلوبی قرار ندارد. در این راستا، عملکردکارتیمی در سازمان است که بدون شک سهم چشم گیری در توفیق و تعالی سازمان ها دارد.

همچنین امنیت روانی کارکنان به عنوان یکی از مهم ترین عوامل توانا ساز فرایند ارتقای عملکرد کارتیمی ، با سرعت و دقت بال، اجرای آن را بطور چشم گیری بهبود بخشیده است.
با این حال، در بین کارکنان بیمارستان های استان تهران نارسایی هایی پیرامون توجه به این عامل وجود دارد. بر این اساس، پژوهش حاضر به عنوان یک کار عملی، کاربردی و تجربی می تواند جوابگوی بخشی از نارسایی های موجود در این زمینه باشد.

براین اساس با توجه به ادبیات مطرح شده ، به دنبال پاسخگویی این سوال اصلی می باشیم که تاثیر عوامل امنیت روانی برعملکرد تیمی به چه میزان میباشد

ساخت پاورپوینت پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد با عنوان بررسی تاثیر عدم امنیت روانی بر عملکرد تیم های کاری سازمان (مورد مطالعه : بیمارستان های دولتی تهران)

این پایان نامه تاثیر عدم امنیت روانی بر سلامت و امنیت اجتماعی را بررسی می نماید. همچین امنیت شغلی و امنیت روانی زنان در این پاورپوینت تحلیل می شود.

2 پاسخ

  1. دررابطه با موضوع مذبور پایان نامه برای ارائه به صورت پاورپوینت در این موارد برای اینکه دفاع راحت تر صورت بگیرد و بتوان لب مطلب رو درواقع به اساتید به صورت قاطع رساند و بدون حواس پرتی ارائه داد باید موضوعات به صورت طبقه بندی شده کار بشود و دررابطه با هرموضوع در مقابل همان تیتر توضیحات کامل اما مختصر نوشته شود واز اشکال و تصاویر و ویدیو ها اگر استفاده شود بازدهی بهتری خواهد داشت.

  2. موضوع این پایان نامه، بسیار موضوع مهمی است و باید به طوری جدی مورد توجه قرار گیرد.همچنین نیازمند داشتن یک ارائه کامل و مطلوب می‌باشد و علاوه بر تسلط ارائه دهنده بر محتوای پایان نامه، باید از پاورپوینتی استفاده شود که مطالب را به صورت کامل در اختیار دانشجو و اساتید قرار دهد و به طور جذاب، و به گونه‌ای با دسترسی آسان‌تر به هر اسلاید (مانند استفاده از فلاش بک‌ها)، کار را برای ارائه دهنده آسان بنماید؛ و به نظر می‌رسد گروه آوا پاورپوینت به صورت حرفه‌ای و به نحو احسن این کار را انجام داده‌ است. (قابل توجه آقای کرباسی- بنده خانم محبوبه نوری هستم).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *