پاورپوینتی در 56 اسلاید حرفه ای جهت تحقیق در خصوص پارکینسون تهیه شده است. این پاور پوینت تحقیق که در مقطع کارشناسی ارشد می باشد تحولی است در شناسایی اولیه بیماران پارکینسونی.

دمانس یک بیماری پویاست که با کاهش عملکردهای شناختی و حافظه همراه است.
به واسط تغییر در شبکه های ساختاری و عملکردی مغز در افراد مبتالا به دمانس ، این بیماری به عنوان یک بیماری قطع ارتباط شناخته می‌شود.
آزمونهای شناختی، آزمونها و ارزیابی عصبی، فیزیولوژیکی، آزمونهای آزمایشگاهی، ارزیابی روانی، اسکنهای مغزی نظیر CT ،MRI ،PET، برای شناسایی و تشخیص علایم زوال عقل به کار میروند.
مدل های مختلف تصویربرداری، اطلاعات یکپارچه و بنیادینی ارائه میکنند که برای بهبود درک ما از بیماریهای مغزی قابل استفاده هستند.
تشخیص زود هنگام دمانس در افراد مبتالا به MCI-PDحائز اهمیت است که سرعت آن سالانه در حدود ۱5 %تغییر میکند.
تشخیص بیماران در بازه زمانی ابتدایی دمانس میتواند روند آن را با بهره گیری از درمان و داروهای مناسب، تغییر دهد.
علائم زوال عقل عبارتند از تغییرات شناختی، رفتاری، فیزیولوژیکی درفعالیتها.

فیزیولوژی دمانس را میتوان با بهرگیری از روشهای تصویربرداری عصبی، تمییز داد. مجموعه ای از روشها برای تعیین نشانگرهای زیستی MRI جهت مشخصه‌ های اولیه بیماری دمانس ارائه شده است.

عف شناختی در بیماران مبتالا به دمانس ، به اختلال در ارتباطات عملکردی در کل مغز مرتبط است. ا

ین پروژه، یک روش ویژه بر اساس نظری گراف، یک رویکرد مبتنی بر هوش مصنوعی، و داده های fMRI حاصل از به کارگیری جعبه ابزار Conn را برای دسته بندی دقیق افراد PD از بیماران PDD ،ابداع و ارزیابی می کند.

این پروژه، بر ادغام مدل های مختلف تصویربرداری جهت شناسایی افراد در خطر دمانس متمرکز شده است.

همه پژوهش های قبلی از MRI ساده برای دستهبندی بیماران استفاده کرده اند، ولی این پیژوهش، نخسیتین مطالعه های است که از fMRI حالت استراحت برای این دسته بندی استفاده خواهد کرد

ساخت پاور پوینت دفاع مقطع کارشناسی ارشد با عنوان پیش بینی زوال عقل در بیماران پارکینسونی با استفاده از جعبه ابزار Conn بر پایه داده های PPMI به روش یادگیری ماشین

یک پاسخ

  1. بسیار عالی که به مردم این چنین خدمت می کنید من خودم سفارش پروژه در این باره دادم و خیلی خوب سریع و دقیق انجام شده خیلی ممنون از دستندرکاران سایت اوا تایپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *