سفارش ساخت پاورپوینت مقاله ای تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد با عنوان مذهب و برند اسلامی

افزایش توجه به مسلمانان به عنوان مصرف کننده محصولات می تواند به قدرت خرید بالای آنها نیز مربوط باشد . این قدرت توسط مسلمانان طبقه متوسط که در اقصی نقاط جهان پراکنده هستند قابل شناسایی و بهره برداری است.

به نظر می رسد تغییر مشخصات جمعیت شناختی و قدرت خرید مشتریان مسلمان و موفقیت کار آفرینان مسلمان به سمت تبدیل بازاریابی اسلامی به یک موضوع مهم فکری و مدیریتی گام بر می دارد

پاورپوینت تعریف برندسازی اسلامی

برندسازی (branding )اسلامی یک حقیقت است و نه یک افسانه. زیرا بازارهای مهمی وجود دارند که محصولات، خدمات، برندها و ارتباطاتی را می خواهند که مطابق با شریعت باشند یا نشان می دهند که آنها اصول و ارزش های اسلامی را درک می کنند و خود را آماده می کنند تا با شریعت دوستانه رفتار کنند.
مسلمانان جهان مواظب آنچه “حلال” در مقابل “حرام” است، هستند، بنابراین تقاضای مهمی برای حلال یا محصوالت و خدمات مطابق با شریعت وجوددارد. ساخت پاورپوینت پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد با عنوان بررسی تاثیر عدم امنیت روانی بر عملکرد تیم های کاری سازمان (مورد مطالعه : بیمارستان های دولتی تهران)

جمعیت مسلمانان جهان

جمعیت مسلمانان حدود ۲۳ درصد جمعیت جهان را تشکیل می دهد. و از این رو یک بازار مهم محسوب می شود. در حالی که رفتار این بازار عظیم مشابه نیست، بلکه مقید به ارزش های خاصی هستند که در بین همه مسلمانان مشترک است.
تفاوت اصلی بین اسلام و مذاهب دیگر این است که، عمل اسلام بر همه ی مسلمانان کم و بیش بر یک اصل روزمره تأثیر می گذارد و این یعنی این که صاحبان برند و بازاریاب هایی که مایلند تا جای پای نیرومندی در یک بازار با ۵۷/۱ بیلیون جمعیت به دست آورند، باید نیازهایشان را برآورده نمایند
و در اسلام ، این به معنای ارزش ها، اصول و اعمال اسلامی است.
این حقیقت غیر قابل تردید این پرسش را پیش می آورد که، چه اطلاعاتی برای کمک به بازاریاب ها در درک بازارهای اسلامی موجود است، زیرا همه ی مسلمانان به صورت یک گروه مشابه رفتار نمی کنند و بازارهای اسلامی وجود دارند که اندازه و رفتار متفاوتی دارند.

سفارش ساخت پاورپوینت مقاله ای تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد با عنوان مذهب و برند __ برند اسلامی به عنوان یک داستان یا واقعیت

13 پاسخ

  1. لطفا دیدگاه شخصی خود در مورد این پست را بنویسید. هر چقدر دیدگاه مرتبط با متن پست باشد، احتمال برنده بودن شما بیشتر است.
    دیدگاههایی که از جایی کپی شده باشند حذف خواهند شد.

    1. با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و همکاران و مجریان سایت اوا تایپ خدمتتون خسته نباشید عرض می کنم همینطور که بکی از دوستان گفتند موضوع پاورپوینت در این زمینه بسیار نادر و کمیاب هست و البته با ارزش چون حدود 23درصد کل کره زمین مسلمان هستند و این موضوع خیلی مهم از همکاران سایت اوا تایپ نهایت تشکر رو دارم که در این زمینه به مردم خوب ایران خدمت می کنند

  2. در عصر امروز پرداختن به مذاهب و برندها یکی از مهم ترین بحث هاست که میتواند در بحث بازار به خوبی مورد بررسی قرار گیرد؛ مسلمانان جمعیت قابل توجه و گسترده ای در سراسر جهان دارند که همین از اهمیت های این بررسی را میرساند. از طرفی، ارزش های مسلمانان برای انتخاب برندها میتواند نظر مذاهب و قشرهای دیگر را هم به خود جلب کند

  3. با سلام و خسته نباشید
    ساخت پاور پوینت و پایان نامه ارشد در خصوص ترویج برند اسلام و ارزش این دین و به عنوان بهترین و رایج ترین دین اسلامی دارای اهمیت فراوانی به شمار میاید .
    چون دین اسلام و ترویج این دین میتواند زمینه ساز افزایش فرهنگ دینی و دوستی میان مسلمانان کره زمین گردد.

  4. با سلام و خسته نباشید
    ضمن تشکر از موضوع پاورپوینت چون موضوع در این زمینه بسیار نادر و کمیاب هست که در مورد نکات دقیق اسلام توضیح بده این موضوع در بسیاری از زمینه های مذهبی و دینی بکار می رود و می شود که خیلی نکات رو از این پاور برداشت کرد و برای همه افراد چه دانشجو و غیر دانشجو قابل بهره برداری است.

  5. بیشترین مباحث مورد توجه که بسیاری از مردمان به آن می‌پردازند، مباحث مذهب و اعیاد است. مسلمانانی از قشرهای متفاوت، در رابطه با برندهای اسلامی واکنش کثیری نشان می‌دهند و این موضوع، از ارزش‌های اسلامی محسوب می‌شود. همچنین انتخاب برندهای مذهب، باعث جلب توجه بسیاری از مردمان خواهد شد.

  6. با عرض سلام و خسته نباشید
    در آمار توصیفی به تلخیص، طبقه بندی و توصیف اطلاعات جمع آوری شده می پردازد و صرفاً به توصیف جامعه می پردازد و هدف آن محاسبه ی پارامترهای جامعه است چنانچه محاسبه ی مقادیر و شاخص های جامعه با استفاده از سرشماری تمام اعضای جامعه باشد به آن آمار توصیفی می گویند. در آمار توصیفی به متغیر، مقیاس های اندازه گیری، داده، فراوانی، احتمال، متغیرهای تصادفی گسسته می پردازد. در آمار توصیفی رسم جدول فراوانی، رسم نمودارها و خلاصه کردن در شاخص و معیار می باشد.
    در آمار استنباطی انجام استنباط از طریق تجزیه و تحلیل داده ها می پردازند و در این نوع آمار محقق با استفاده از نمونه گیری از جامعه و محاسبه ی مقادیر نمونه نتایج حاصل از آن را به جامعه تعمیم می دهد.

  7. از دیدگاه من ساخت یک پاورپوینت منسجم در رابطه با مذهب و برند سازی اسلامی، علاوه بر نیازمند بودن به پیشینه اسلام و آمار و اطلاعات جامع مذهبی و اسلامی، به صفحه آرایی و زیبا بودن اسلایدها نیز مرتبط است.
    برای ساختن مقاله یا پاور تخصصی در این زمینه باید زمینه تاریخی، واژه شناسی، باورها و تاریخ اسلام در جهان را به طور کامل و جامع مطالعه کرد و چکیده ای از با ارزشترین مطالب و اطلاعات را در قالب پاورپوینت یا مقاله درآورد.
    همچنین بروز بودن و استفاده از جدیدترین رویدادها و اخبار و اطلاعات در کار تحقیقی نیز جزو امتیازات و در واقع وجه تمایز مطالعه ما میباشد.

    1. با پاورپوینت می توان صفحات مورد نظر را ساخت و آنها را به وسیله ی ویدیو پروژکتور روی پرده یا دیوار یا نرم افزار ادب کانکت نمایش داد و یا آنها در سالن های بزرگ از تلویزیون های مخصوص موجود پخش کرد تا در دسترس دیگران قرار بگیرد. کاربردهای زیادی از جمله اضافه کردن فایل های تصویری و ویدیویی و جلوه های انیمیشن و… به اسلایدها اضافه کرد.

  8. به نظر من این نوع برندهامی بایست که
    حتما مطابق شریعت اسلامی باشند
    و سرچشمه این برندها از کشور های مسلمان باشند .
    و نکته دیگا این هستش که این نوع برندها باید با هدف تأمین نیاز مصرف کنندگان مسلمان ، تولید شوند و بس.

  9. با سلام. با توجه به درصد بالای جمعیت مسلمانان در جهان که در حدود 23درصد هستند توجه و ارزش دادن به تولیدات مسلمانان و تبلیغ این تولیدات باعث این میشود تا رسم و شیوه زندگی اسلامی که پایه و اساس آن بر پاکی است بین اقشار و بقیه افراد اون جامعه گسترش پیدا کند و این خودش مصداق بارز ترویج زندگی اسلامی هست. یکی از این راهها تولید محتوا بر پایه پاورپوینت برای تبلیغ برندهای پوشاک اسلامی از جمله برند Irada و یا برند معروف بلاکاریما هست. باید این رو هم توجه کرد که تولید محتوا بر پایه پاورپوینت دارای تصاویر و محتوای قوی باشد تا باعث ترویج بهتر شیوه زندگی اسلامی در جامعه شود.

  10. باسلام؛ دررابطه با مذاهب و برندهای اسلامی اگر بخواهیم توضیح بدیم و تقریبا تمامی جوانب رو بسنجیم مسلما توی این پیام نمیشه گفت ولی به صورت مختصر…از آنجایی که مذهب اسلام یک مذهبی هست که مورد تایید خداوند هست و تمامی پیامبران برای ابلاغ و ترویج این مذهب و دین ارزشمند برانگیخته شدند قطعا طراحی و انتشار مقالات دررابطه بااین موضوع نه تنها مسلمانان دغدغه مند کشور و البته جهان رو به چالش میکشه و باعث میشه که بیشتر به دنبال شناخت اسلام خود و چگونگی استفاده از ضروریات زندگی که حلال و حرام بودن در آن مطرح است را بروند بلکه طرفداران سایر مذاهب و ادیان را هم به چالش میکشه که بدونند اسلام چیست و چه چیزهایی را به انسان ها سفارش کرده است پس درنتیجه میتونیم بگیم مقاله بااین موضوع به قطع و یقین طرفداران و مطالعه گران قابل توجهی خواهد داشت.

  11. سلام عرض ادب
    از نظر من خیلی خوب است هم برای نشر فرهنگ و مذهب دین و اسلام هم برای پایدار نگه داشتن ان .
    الان که زمانه بد شده مخصوصا بهترین گزینه هستش برای حفظ عقاید و ارزش هامون و اینکه خیلی به نگه داشتن اسلام کمک خواهد کرد ساخت پاورپوینت در باره این موضوع
    ممنون از اینکه وقت گذاشتین نظر منو خوندین .?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *